Home > Bicara Siasah, Hebahan, Siri Membela Kerajaan PR > Beberapa gambar di Bukit Gantang hari ini

Beberapa gambar di Bukit Gantang hari ini

Gambar Sekitar Pusat Pengundian SK Matang

Gambar ni la yang paling aku menyampah… elok je aku nak snap gambar muslimat PAS… 1, 2… gedebab… makcik kaler biru tu selambe je datang buat road block depan aku… maaahai..! dah la tua, perangai tak senonoh, buat semak pemandangan je…

Nasib baik amoi ni berjaya menenangkan hati aku yang panas dekat makcik tadi tu..!

Penyalahgunaan harta awam… kerusi roda milik hospital digunakan oleh petugas UMNO/BN di pusat pengundian di Sekolah Kebangsaan Matang.
Tadi ada komentar yang mintak gambar petugas UMNO/BN berbangsa cina… ha… ni dia aku bagi special dekat hang. sat ni hang bank in dekat aku… hahaha… spek amoi tu sama besaq dengan muka dia… aku tanya awat pakai spek besaq? dia habaq malu jadik petugas UMNO/BN… kah kah kah kah kah kah kah kah kah…!!!
Ni belum apa-apa dah selibret…

Gambar Sekitar Pusat Pengundian 2 Simpang

Opocot mak kau..! eh latah-latah, eh latah-latah, eh latah-latah..!
Abdul Wahid Endut pun mai jugak no… geng gganu nih… tak bowok kepok ko..?
Warf..! Warf..! Warf..! Awooooooooo…!!! amboi mak non… dah tua bangka tak sedaq diri lagi no…
Tu… yang kopiah hitam belah kanan tu geng aku dari Kemaman… nama dia Man… sesape kenal dia, mintak dia belanje kopi “o” dekat Kedai Kopi Hai Peng. hehehe…
Aksi pungkoq dari Puteri Pink Pungkoq UMNO… syabas..!
YB Sam… ramai tak kenai dia… selamba je depa ni panggey dia apek… nasib baik aku sempat habaq dekat geng-geng Gganu dia ni ADUN… kalau tak, sampai sudah depa dok panggey dia apek… Caya La Apek..! ops YB..! hihihi…
Korang ingat apek (yang ni kompom bukan YB) ngan nyonya tu suka-suka ke angkat tangan buat best macam tu? tengok betoi-betoi gambar ni… nampak tak duit tu..? UMNO-RM, UMNO- Rasuah… hapuskan UMNO, hapuskan politik wang, hapuskan rasuah..!
Polis tu cakap “mai, mai cepat pi pangkah PAS..!”
Pergh… geng… orang india pun sokong PAS, awat ada lagi melayu-melayu tak mau sokong PAS? ooo… pasai PAS tak dak rasuah kot… erm…
Lagi Gambar di Pusat Pengundian Simpang
Malas nak cerita… korang tengok gambar, lepas tu komen… hehehe

Gambar Sekitar Pusat Pengundian Air Kuning

Puteri “Pink” UMNO. Undilah Ismail Danok ops, Ismail Saffian… hehehe… depa ni dok kempen untuk calon Parlimen Bukit Gantang ka, Parlimen Danok? hehehe…
Ini calon yang dijangka menang besar hari ni. kalau kalah calon ni, rugi besarlah penduduk Parlimen Bukit Gantang. zaman ni mana nak cari pemimpin macam Dato’ Seri Ir Nizar..?

Ini calonnya… kalau hangpa tak kenai, memang hangpa ni mangkaq…
Biru + Pink + Hijau = Pilihanraya Kecil Bukit Selambau.
Adeh… kalau jadik muslimah PAS kan lagi anggun…
Srikandi KeADILan.
Dia datang jeng… jeng… jeng… dengan topi merahnya… Dia datang jeng… jeng… jeng… dengan topi merahnya… Dia datang jeng… jeng… jeng… dengan topi merahnya…

**Gambar-gambar diperoleh melalui blog Perisik-Rakyat.Com

  1. April 7, 2009 at 10:38 pm

    Tahniah parti Pas dengan kemenangan di Bukit Gantang di bawah pimpinan Dato Sri Nizar.
    Alhamdulillah,syukur…maruah Dato yang tercemar selama ini telah terbukti di pilihanraya Bukit Gantang.
    Takbir:Allahhuakbar…allahhuakbar.

  2. April 7, 2009 at 11:34 pm

    kemenangan ini adalah kemenangan para pendokong keamanan. pencinta keamanan. orang yang tahun nilai keamanan sahaja yang memilih seorang jurutera professional, seorang yang alim dalam agama, berakhlak mulia, penyabar dan tidak mudah melatah. Allah berikan beliau ketinggian maqam dan darjat di mata hati manusia. Moga kemenangan Ir Mohammad Nizar Bin Jamaluddin bakal merintis sebuah lagi kemenangan untuk Masyarakat Islam yang sah boleh memimpin masyarakat majmuk seperti malaysia. Aman dan makmur. Insyaallah.

  3. faizsuhaimi
    April 8, 2009 at 7:44 pm

    bikin panas je BN ni..

  4. azrafiq
    April 9, 2009 at 6:34 pm

    Syukur Alhamdulliah diatas kemenangan Dato’ Ir Nizar. Semoga pejalanan perjuangan mu DILIMPAHI KURNIA YANG MAHA ESA. Tahniah juga kepada petugas2 dan penyokong PAS. Semoga kalian turut mendapat KEBERKATAN………AMINNNNNNNNNNNN.

  5. azrafiq
    April 9, 2009 at 6:39 pm

    Syukur ALHAMDULLAH diatas kemenangan ini. Tahniah kepada Dato’ dan juga para petugas serta penyokong2 PAS. Semoga kalian semua mendapat KEBERKATAN DARI YANG MAHA ESA. AMIN…….. gambar muslimat PAS yg atas sekali sebelah kanan tu mak tok kami la. Teruskan perjuangan mu. Tok wan pun ada la. Kerja keras kalian berbaloiiiiiiii sangat.

  6. airiel adiba
    April 9, 2009 at 6:41 pm

    Syukur ALHAMDULLAH diatas kemenangan ini. Tahniah kepada Dato’ dan juga para petugas serta penyokong2 PAS. Semoga kalian semua mendapat KEBERKATAN DARI YANG MAHA ESA. AMIN…….. gambar muslimat PAS yg atas sekali sebelah kanan tu mak tok kami la. Teruskan perjuangan mu. Tok wan pun ada la. Kerja keras kalian berbaloiiiiiiii sangat.

  7. oranglama
    April 13, 2009 at 1:04 pm

    Assalamualikum semua…..wah wah wah kurang ajar betul lah orang PAS nih punya bahasa tak tau adap dan tak menghormati orang, patutlah banyak bala menimpa negara kerana perangai orang yang mengaku parti islam tapi tak mencerminkan islam itu sendiri.

  8. oranglama
    April 13, 2009 at 1:13 pm

    Assalamualaikum, wahai orang orang PAS atau rakyat yang suka sangat kemenangan PAS jangan mempersendakan laungan takbir atau nama ALLAH nanti dapat bala kerana Allah itu maha adil dan jangan kaitkan nama allah dengan pilihanraya atau apa apa jua pun ……melaungkan takbir tapi menghina sesama seugama masyaallah….

  9. April 13, 2009 at 2:09 pm

    Wa’alaikumussalam oranglama, apa-apa yang oranglama katakan tidak cukup untuk mendatangkan bala kat negara ini melainkan ditambah lagi dengan kekorupsian para pemimpin negara, kekejaman terhadap rakyat, undang-undang Drakonian, penindasan terhadap golongan yang tidak sebulu dan pelbagai lagi. Mereka pemimpin negara, merekalah yang patut mencorakkan negara ini ke arah redha Allah, bukannya mengundang bala.

    Orang PAS percaya dan beriktikad bahawa perjuangan melalui PAS adalah ibadah atas niat ingin memperjuangkan tertubuhnya sebuah negara Islam di Malaysia. Jadi wajarlah mereka bertakbir membesarkan Allah atas anugerah kemenangan yang diperoleh melalui PRK kali ini. Lainlah kalau UMNO-BN yang bertakbir kerana berjaya menumbangkan kerajaan PR di Perak, itu mungkin boleh dikategorikan sebagao mempersendakan agama kerana menumbangkan kerajaan melalui jalan HARAM!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: