Home > Bicara Siasah, Hebahan, Siri Membela Kerajaan PR > Jadual Ceramah Akhir dan Debat Perdana malam ini di Bukit Gantang

Jadual Ceramah Akhir dan Debat Perdana malam ini di Bukit Gantang

Malam terakhir kempen hanya akan diisi dengan Ceramah Perdana setiap satu untuk satu DUN dan satu Debat Perdana yang diadakan di Tapak Ekspo Simpang. Cuaca setakat ini baik walaupun kelihatan mendung bila hujan mula turun sekitar jam 1.30pm tadi dan sudah pun berhenti.

UNDI PAS…Ingat Undi PAS..!

Mari kita raikan PERAYAAN DEMOKRASI di Bukit Gantang !

Ceramah yang diadakan ini menunjukan semangat berkempen sampai ke saat akhir diteruskan bagi menjamin kemenangan calon PAS, Ir. Hj. Muhammad Nizar Jamaluddin. Berikut ini adalah jadual kempen untuk hari ini:-

JADUAL CERAMAH 6 APRIL 2009

CERAMAH 1
DUN CHANGKAT JERING

PENCERAMAH :
1) YB Tuan Guru Dato’ Seri Haji Abdul Hadi Awang
2) YB Dato Haji Husam Musa
3) YB Chang Lih Kang

Masa : 9 malam ini !
NO 3A 10, Kampung Larut Tin,34000 Changkat Jering

CERAMAH 2 : DUN TRONG

PENCERAMAH :
1) Tuan Haji Mohammad Sabu
2) YB Hj Salahuddin Ayub
3) Dato’ Kapten Zahar
4) YB Chan Ming Kai

Masa : 9 malam ini !
Permatang Raja Trong

CERAMAH 3 : DUN KUALA SEPETANG

PENCERAMAH :
1) YB Dato’ Mahfuz Omar
2) YB Dato’ Dr Hassan Ali
3) YB Dato’ Harun Taib
4) YB Tai Sing Ng

Masa : 9 malam
No.3, Jalan Kuala Sepetang, Matang Road, Kuala Sepetang

DEBAT PERDANA : Isu Ketuanan Melayu, UMNO Pembela, PAS Boneka

YB Dato’ Husam Musa (PAS-PR)
YB Dato’ Seri Ahmad Zahid Hamidi (Umno-BN)
YB Ngar Koh Ming (PR-DAP)
YB Dr Mah Han Soon (BN-MCA)

Masa : 8.30 mlm
Tapak Ekspo PAS Kawasan Bukit Gantang, Jalan Simpang Kuala Kangsar, 34700 Simpang

  1. fzr
    April 6, 2009 at 9:30 pm

    saya menyeru wahai bakal pengundi di p056 bukit gantang ayuh beri undi kp pas, pakatan rakyat,pastikan majoriti yg besar hantar dato sri ir nizar keparliment.Perak untuk rakyat perak, bukan hak umno, bukan hak zambry dan bukan pula hak najib ayuh warga bukit gantang pangkah bulan jangan sekali-kali timbag kekalkan cahaya bulan purnama dibukit gantang.

  2. fzr
    April 6, 2009 at 9:50 pm

    umno tetap umno ,dialah yg mengajar orang melayu untuk hidup dalam satu kroni yaitu kroni umno.habis apa projek disapu oleh anak bini dia sorang jer,yg kita rakyat biasa dapat apa?……,sekarang lagi teruk najib dah jadi PM saya takut orang tak percaya kepada kepimpinanya.Negara luar asyik dok tembak dia jer,kalau dah macam tu sapa yg nak masuk melabur kat negara kita?…….,umno tu tetap umno juga pikul bendera umno kehulu kehilir lepas tu pekik hudup umno yg umno tu memanglah hidup yang dok pekik tu yang separuh nak mati.ada tu sampai dak tak ada kerja sebab kilang dah tutup,kebanyakan penyokong umno ni berkerja , tu yg dok takut nak sokong pr sebab rezeki diaorang tu umno yg kasi ,umno yg turunkan hujan umno yg tumbuhkan pokok umno yg kasi hidup diaorang.Jadi kena sokonglah umno.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: