Home > Uncategorized > Ir Nizar dinasihati tidak guna AGS 10 ketika berkempen

Ir Nizar dinasihati tidak guna AGS 10 ketika berkempen

(37) ABO @ Bukit Gantang – Ingatan bloggers untuk Nizar !

Maaf Dato’ Seri..pasal wak nak sebut jugak kat sini. Biarpun ini hanya pandangan peribadi wak, bukan pandangan rasmi dari bloggersNetwork@Perak. Kalau Dato’ Seri nak marah..marahlah !
Wak memohon sembah derhaka kepada Dato’ Seri kat blog wak ni..untuk mengingatkan Dato’ Seri akan hal ini, maka wak dengan lidah yang jelas lagi fosih, wak nak sebut, walaupun sebutan wak ini tidak akan mempopularkan wak, malah mungkin akan dibaling dengan kasut dan baju dalam, wak tak kisah..tapi wak kena cakap juga.
1. Tolong jangan guna Camry AGS 10 masa Dato’ Seri turun kempen sebagai calon Parlimen Bukit Gantang. Atas kapasiti Dato’ Seri sebagai calon parti PAS dari Pakatan Rakyat, cari alternatif kenderaan lain. Wak tak mahu ia akan menimbulkan fitnah keatas Dato’ Seri kelak. Jangan jadi macam pemimpin Umno, semua depa belasah sama rata. Biar ada beza yang ketara . Antara urusan parti dan urusan rasmi.

Dan wak tak mau ulas banyak2, Dato’ Seri mesti boleh faham apa yang wak nak sampaikan, tak susah sangat pun. Lebih2 lagi jika Ir. Nizar yang baca posting wak ni, mesti boleh faham..kerana cakap ni pun dari Ir. juga..tapi Ir. tahap bloggers ajer ler..hehehehe! Ir. al-Banjari..wakakaka..! Dr. Arbain wahab mesti suka baca baris ni..!

2. Sediakan barisan peguam yang lebih ramai, kalau boleh dapat 10 orang yang betul2 hor-liaw lagi bagus ketika penamaan calon. Wak dapat sumber dari Umno-BN bahawa ada agenda serta konspirasi tahap tinggi untuk menidakkan dan menolak kertas pencalonan pada 29.3.09 ini ! Jabatan Risikan dan Saraf PAS mesti dah tahu hal ni ! Mereka kan lagi arif…dari Arif Shah !

3. Cukuplah dulu 2 perkara tersebut wak nak sebut, dan menyembah derhaka kepada Dato Seri’..nanti kalau ada yang lain, wak sembah derhaka lagi…tak pa kan Dato’ Seri…100 kali pun tak pa nak sembah derhaka…kan. Ikhlas dari wak radenbanjar !

  1. May 10, 2013 at 2:03 am

    Meyers Park is also home in order to the Theater Charlotte, Charlottes oldest arts
    organization. They’re recognized with regards to their simple however separate design and that is a big component since to what will make them really irresistible in order to many people of all ages and physique. If your think you tend to be just too useful in order to buy a meet from Ralph Lauren pas cher, just think of it because of this: your work hard each day; your sacrifice a lot for your business or perhaps profession; and also you simply are worthy of to treat yourself with a good suit.yet if your abrasion the exterior, you’ll realize there is little of faith or humanity in
    this particular person.

  2. June 2, 2013 at 7:03 pm

    The second important thing to keep in mind on simple tips
    to develop the brick wall is actually the fact that it is made as a veneer wall
    one. It is actually ideal for pool renovating projects
    because it is application is more flexible. So
    from organizing a groundwork to final bricklaying Melbourne is done under
    one roof by a few of the respected construction companies.
    The Builder whom has his own Architects, The Builder whom
    liaises regularly because of the planning dept. How to break things up into simple analogies,
    examples and also concepts for them.

  3. June 5, 2013 at 3:15 pm

    These are sans aucun doute technique type courant des
    lunettes avec ULTRAVIOLET et le verre antireflet à garanti maximum le confort pour les coureurs who besoin la précision et aussi le confort extrême.
    bon marché Les lunettes d’Interdiction de Ray qui a contrasté avec son aîné avec ceci simple mais l’idée révolutionnaire, that was à exchange les branches et métallique structures.
    available par d’un la boîte packed protection ainsi aussi permet vous garder votre très propre les lunettes la partie d’en la condition exceptionnelle pour l’hors à travers un le ski la vacances par exemple.

  4. June 12, 2013 at 6:32 am

    has become the front line within the hotels current sales
    efforts, creating Brand new Generation Earnings the key factor to
    generate brand new revenue for the hotel industry.

    Put the name all your pictures and also files with relevant keyword
    phrases, except the pictures you might use for design.
    If the prospect shows interest companies can leverage internet based opportunities like blogs and article websites
    to communicate with prospective leads. as soon
    as all, telemarketing has attained quite negative reputation to the public.

  5. July 12, 2013 at 8:12 am

    I’m not sure why but this weblog is loading incredibly slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end? I’ll check back later on and see if the problem still
    exists.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: