Home > Bicara Siasah, Hebahan, Siri Membela Kerajaan PR > Pengerusi BBC Perak akan usul sokong Nizar sebagai MB Perak yang sah.

Pengerusi BBC Perak akan usul sokong Nizar sebagai MB Perak yang sah.

Saya akan bentangkan usul pertama bila sidang DUN Tergempar diadakan pada 3 Mac ini seperti diumumkan oleh Speaker. Usul yang saya akan kemukakan berkaitan dengan menyokong Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar yang sah.

Saya juga mengesahkan telah menghantar usul tersebut kepada speaker DUN Perak, V Sivakumar 24 Februari yang lepas. CinaIslam

  1. sulaiman
    April 19, 2009 at 2:44 am

    salam,ahhh korg…udah2 la 2.xpenat ke?skg ni pkr le kedepan, watpe nak pandang belakang…tgula plhraya akan dtg.pastu korg nak take over dunia pun xdahal laa…tapi skg ni korg kumpulla pe yang korg xpuas hati tu,pastu bawakla kuar smua masa plhraya akan datang…skg ni buat kerja masing-masing yang dok ada 2…unaikan janji dulu…takkan nak tengok malaysia n khususnya ngri perak ni runtuh sebabkan pergaduhan korg.buat bersabar…kalo korang rasa korg betol,lainx pn blh menang tapi skg ni pkr2la rakyat sama…xlalu nak tengok orang melayu berpecah,bangsa lain dok gelak kat kita…kadang2 malu n sedih tgk bangsa kita…sapa lagi nak tgakkan bangsa kalo bkn bangsa 2 sendiri…kita kekalkan hak kita jgn kerana orang luar korg lupakan nenek moyang korg bertumpah darah nak pertahankan negara masa lalu.konsep keadilan n sama rata korg tu memang murni tapi pikirla ape yang tinggal kalo hak sendiri korang gadaikan…aku sayang bangsaku,agamaku,negaraku dan apa yang kini menjadi hak ku sebagai org melayu.kita pikir dan bertindak,jangan bertindak sebelum pikir.sia-sia.k salam///

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: